Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Σαλια...-.-

Γεια...η κοντη...δεν ξερω γιατι αλλα ηθελα καιρο να γραψω στο μπλοκ της παρδαλου,για να της σπασω τα νευρα μαλλον...λοιπον!
Καταρχας happy valentine's day σε οποιον γιορταζει ΟΧΙ...ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΤΗΘΕΤΕ ΠΩΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΝΑ ΨΟΦΙΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΑΝΟΥΣΙΑ ΜΕΡΑ...ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ...το ειρονικο βεβαια στην ολη υποθεση ειναι οτι και γω για σαλια,υποτηθεμενους ερωτες και κλαματα θα γραψω...ναι τραγικο το ξερω.
    Καταρχας οποιος καποτε ειχε πει οτι ''οχι εγω δεν γουσταρω κανενα'',''δεν εχω κολημα με κανενα'' η αυτο το ''εμενα δεν μ'αρεσει κανενας'' να ερθει μαζι μου να παμε να πεσουμε απο το κουλε.
Δεν γινετε εστω και ενας,αυτος ο ενας να μη σου κανει αυτο το κλικ!
Βεβαια ολα μου φενονται περιεργα,δεν μπορω να καταλαβω πως γινετε να θες καποιον τοσο.Να τον βλεπεις μπροστα σου και να θες να κλαψεις,να ξεσπασεις,χωρις καποιο ουσιαστικο λογο,απλα θες να δακρυσεις.Ειναι αφυσικο ολο αυτο,τα συνεσθηματα αυτα ειναι αφυσικα,κατι τοσο εντονο δεν μιαζει πραγματικο.Τον σκευτεσε και νιωθεις κατι περιεργο,''νιωθεις'',βασικα ποιο πολυ ειναι αυτο το ''θελω να σε εχω διπλα μου''.Τοσα βραδυα εχουν ξοδευτει ασκοπα επιδει το μονο που μπορεις να σκευτεις ειναι αυτον,το προσωπο του,αυτο το χαμογελο και αυτα τα μουσια τα παραμελημενα που μπορει να ειναι και το πραγμα που σε εκαναν να τον σκευτεσε εξαρχης.
    Δεν ειναι κατασταση αυτη,βασικα πρεπει να σταματισει.Δεν ειναι δυνατον να νιωθει καποιος τοσα πολλα...εχουν περασει μηνες βεβαια απο τοτε,προσπαθεις να ξεχασεις αλλα εκει που δεν τον ειχες δει καιρο και ελεγες πως ''νταξει ενα μικρο κολληματακι ηταν παει περασε'' να τος παλι μπροστα σου και συ εκει να σκευτεσε χιλιαδες πραγματα και αυτο το ''κολληματακι'' να ξαναεμφανιζετε,η μαλλον δεν ειχε εξαφανιστει ποτε;
    Το τραγικο της υποθεσης ποιο ειναι;Οτι ξερεις οτι ποτε δεν θα γινει κατι,ποτε δεν θα σε καταλαβει,ποτε δε θα νιωσει ουτε τα μισα απο αυτα που νιωθεις εσυ...
   Καληνυχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου