Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

περνάει ο χρόνος!

Θέλω να σου μιλήσω,θέλω να'μαι μαζί σου!Μην με αφήσεις να φύγω,είμαι εδώ για να σε κάνω να γελάς να είσαι χαρούμενος..Θυμάσαι?Θέλω μόνο να σε βλέπω να γελάς!Έλα λίγο να σε δω έχω τόσο καιρό να σε δω να σε ακούσω να νιώσω την αγκαλιά σου,μου λείπεις μου λείπει πολύ αυτό που ζήσαμε αυτό που νιώσαμε αυτό που είχαμε.Τώρα τι?Τελείωσαν όλα?Ξέρω πως έχει περάσει πολύς καιρός!Και για εσένα όλα έχουν αλλάξει μα για εμένα όχι,για εμένα όλα είναι ίδια,ίδια και πολύ πιο δυνατά...!Νιώθεις ακόμα κάτι?Και αν νιώθεις τι?θα μου το πεις και μετά θα φύγεις πάλι?Δεν θα γίνει τίποτα?Τι??Προτιμώ να ζω με την άγνοια!Να ξέρεις πάντως πως εγώ θα σε περιμένω...γιατί μου είχες πει πως ότι αξίζει...ΑΞΊΖΕΙ να το περιμένεις,ξέρω πως αξίζεις πολλά....Κάποτε θα καταλάβεις τι είσαι για εμένα ίσως νιώσεις και πως ένιωσα και ίσως τότε θα καταλάβεις...πως τα λάθη συνχωρούνται πως μερικές φορές αξίζει να κάνεις πίσω και να παραδέχεσαι κάποια πράγματα πριν είναι αργά...αλλά όχι...για εμάς δεν θα είναι ποτέ αργά...ΠΟΤΈ.Εγώ θα σε περιμένω...όσο και αν χρειαστεί και ας μην έρθεις ποτέ!Εγώ θα είμαι εδώ μέχρι το τέλος γιατί έμαθα να επιμένω!Από μερικούς από εσάς θα πάρα επάξια τον ΠΟΎΛΟ αλλά δεν με νοιάζει θα έρθει η στιγμή που θα έρθετε στην θέση μου!Τότε και εσείς θα καταλάβετε πως είναι να είσαι ο ένας που αγαπάει,αν αγαπάει!Δεν ξέρω πως να το εκφράσω!δεν ξέρω καν αν είναι αγάπη...αλλά είμαι σίγουρη πλέον πως δεν είναι ενθουσιασμός,γιατί αν ήταν θα είχε φύγει....πάνε να περάσουν 9  μήνες!9 μήνες μακρυά σου!~ 9 μήνες να μην ξέρω τι να κάνω...βασισμένη μόνο στα συναισθήματα μου και το πως αντιμετωπίζει η καρδιά μου κάποιες καταστάσεις!θα είμαι εκεί ότι και να θες!Και μετά μένεις με ένα μεγάλο αναπλήρωτο ΓΙΑΤΊ που μόνο αυτός μπορεί να στο απαντήσει αλλά δεν είναι εδώ!ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΕΔΏ! ~
θα περιμένω....
ΣΑΓΑΠ'Ω!

104:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου