Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ο.Ο

Άρθρο!ο.Ο
Ο ναι,δεν ξέρω τι έχω πάθει τον τελευταίο καιρό δεν έχω καθόλου έμπνευση ούτε όρεξη για άρθρο!Οκ έγραφα άρθρα-λίγα- και προτιμούσα να τα κρατήσω για εμένα μιας και δεν οφελούν σε τίποτα!Απλά σήμερα ήταν μια ωραία μέρα αν και έλειπε η μισή παρέα,και έτσι να'μαι!Χθες έμαθα κάτι που με έκανε ΠΟΛΎ  χαρούμενη και δεν έχω σκοπό να χαλάσω αυτήν την ψυχολογία μου,απλά θα περιμένω!Είναι εβδομάδα διαγωνισμάτων και γενικά μια δύσκολη βδομάδα!Κάτι που με έκανε ακόμα πιο χαρούμενη το 17 στα αγγλικά-έκθεση-,το 18 στα αγγλικά επίσης -κείμενα-,το 18 σχολείο-κείμενα-again!Και το 16 στην Ιλιάδα που απορώ ακόμα πως τον πήρα με αυτήν την καλή κυριούλα που τόσο αγαπώ!wrong!
σε λιγότερο από 1 μήνα είναι Χριστούγεννα!*.*
 μου θυμίζει:
-παρέα
-φαγητό
-μουσική
-φώτα
-στολίδια
-χιόνι
-χαμόγελα
-starbucks
ατελείωτες ώρες στον γωνιακό καναπεδάκι αγκαλιά με το μωρό,και στο χέρι μια ζεστή σοκολάτα*.*
ένα ακόμα υπέροχο Χριστουγεννιάτικο κλίμα,το μόνο που ζητάω είναι να έχω εσάς δίπλα μου!Πραγματικά αγαπώ τις μούρες σας μία προς μία!Να πω στην Ανδρονίκη περαστικά μιας και δεν είχα γράψει νωρίτερα!ΣΑΓΑΠΏ!κάπου εδώ κλείνω,ορίστε κυριάκοοοοο;p
φιλιά στην μάπα σου:******
Εφ^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου