Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Αnd if it's not past?

ΛΙΓΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΌ ΜΕΛΌΔΡΑΜΑ:
Oκ,κάποιος να μου εξιγήσει γιατί είναι παντού.Ίσως φταίω εγώ...Βασικά ναι..εγώ φταίω!Και αν όμως δεν μπορείς να αποφύγεις να συναισθήματα σου?Τι κάνεις!?Πρέπει ίσως να προχωρίσεις ή τέλος πάντων να κάνεις κάτι για να ξεφύγεις από την καθημερινή ρουτίνα που δεν σταματάς να τον σκεύτεσαι!take a foto dear.  

ΑΓ. ΒΑΛΕΝΤΊΝΟΣ ΚΑΙ Π^^^^Σ ΜΠΛΕΕΕΕΕΕΕ!!

Ίσως να το βλέπω έτσι γιατί δεν έχω σχέση...Δεν ξέρω μάλλον ναι...Αλλά ρε φίλε συγνώμη πρέπει να υπάρχει μια συγκεκριμένη μέρα για να γιορτάσετε την αγάπη σας...Δηλαδή τον υπόλοιπο χρόνο δεν είστε εκδιλωτικοί ή τέλος πάντων τον υπόλοιπο χρόνο δεν αγαπάτε όπως υσχιρίζεστε?Τι όχι?Ας θυμιθούμε όλοι στις 14-2 πως έχουμε σχέση και να τρέξουμε να πάρουμε κάτι για να τους αποδήξουμε πόσο πολύ τους αγαπάμε.ΔΗΛΑΔΉ με τα σοκολατάκια θα αποδίξετε την αγάπη σας μωέ μωέ?ΟΟΟΟΟΟ!Δεν έχω πάρει ποτέ δώρο σε αγόρι~
Εντάξειιιι μία φορά,αλλά όχι τον άγιο βαλεντίνο χδ
υθικό δίδαγμα ...μην περιμένε αυτήν την μπιιιιιιιιιιιπ μέρα για να μοιραστήτε τι νίωθετε με την αγάπη της ζωής σας και έτσι. ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΑΓΑΠΆΣ ΝΑ ΤΟ ΛΈΣ ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ! Κ θα παρακαλούσα τον Ερρίκο(ντουκου-ντουκου) την επομενη φορά να μην πάρει στην βάσω μπαλόνι...Καθόμουν και το φούσκωνα μια ώρα στην πλατεία...Πάλι τα δικά μου λέω...χδ Κλείνω αυτό το θέμα εδώ!


ΠΡΟΣΦΆΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑ:
Γιατί θέλω ακόμα μία φορά να ακούσω το ''Εφη σε μισώ'' από την Χάρις...
Να σας ενημερώσω ότι τα έφτιαξε με τον ............ Έλα δεν το λέω δεν είμαι τόσο κακιά μωρέ:3
Θα συνομοτίσω με τον Μπούμπη να πάμε να το πούμε μαζί:Δ

Πονάει το χέρι μου-.-'' 
Ξυραφάκιαααααααααααα ψοφίστεεεεεε.Ι.
Τι θέλω και σε ακούω Αθηνά,η ημερομινία και τα 3 ίδια σε διαφορετικό σημείο γράμματα έχουν ερεθυστεί!τσ!

Περαστικά στο Νικολιώ μου που είναι άρρωστο για ακόμα μία φορά!

Την Πέμπτη το βράδυ όλοι κάτω ρεεε!:Δ

Τι θα ντυθήτε τις απόκριες?Εγώ δεν ξέρω...


Καλά φτάνουν πολλά είπα πάλι:Δ
Σας αφήνω...μην κλάψετε..όχιιιιι....
 καληνύχτα σας:*
φιλούμπες στην μάπα σου ρε:**

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου