Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

happy B-day,i hate you bitch.

Λοιπόν,ήθελα να γράψω άρθρο και έτσι κατέληξα βασικά όχι...αναγκάστηκα  να γράψω αυτό,ξέρω πως δεν έχεις ιδέα τι λέω εκτός και αν είσαι το παραπληγικό που έχει γενέθλια το Σάββατο,όχι Παρασκευή,Σάββατο!Ναι,Χάρις χρόνια πολλά λοιπόν...Δεν με αφήνει να της πάρω αυτό που θέλω-.-''Δεν το λέω δημόσια αν και καταλαβένετε...Εντάξει όσοι τουλάχιστον δεν έχετε το μυαλό της Νικολέτας (με αγάπη για αυτό που είπες μόλις):* Θέλω πολύ να βάλω την φωτογραφία της Χάρις (και μιας άλλης) που κυκλοφωρεί αυτή την στιγμή στις συνομιλίες μου αλλά όχι...δεν το κάνω...καταρχάς γιατί αύριο δεν θα έχω μαλλιά-το συνηθίζει βλέπετε να τα τραβάει το παραπληγικό-! Θα ήθελα πολύ να σου παίξω τώρα ένα μπάτσο μέσα στην μάπα,αλλά μπορώ να περιμένω μέχρι αύριο:')
Το Σάββατο κατασκηνόνουμε καρτερό,γέα,πάρτυ,μουσική,χορός,γουστάρω.
 *ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΆΜΑΙ ΌΤΙ ΜΟΥ ΕΊΠΕΣ ΌΧΙ.
(για τα...)γιατί είσαι και χαζή και δεν νομίζω να το έπιανες χωρίς παρένθεση,αγαπιόμαστε πάνω από όλα!Σκατοπρίξα,-εγώ πάω πίσω yeah Εφη πίστεψε το-  Σαγαπώ μικρή:$ Θα σε λέω μικρή ο.Ο ΝΑΙ γιατί είσαι κοντήήήήήήήηή ναι,ναι μιλάει το 2μετρο μοντέλο,σουτ:* το περίμενα ότι θα το σχολίαζες,σε μισω!Είμαι σταθερή στα συναισθήματα μου πάνω από όλα:')
Κάπου εδώ θα κλείνω για την μικρή πρίξα!


Και όσο για το παραπονιάρικο που θέλει άρθρο και έχει αύριο γενέθλια ας πληροφοριθεί ότι θα το έχει σύντομα:3Χρόνια πολλά και σε εσένα όμορφιά μου:$:* 1 βδομάδα αύριο,ναι:Δ Περετέρο λεπτομέριες στην επόμενη ανάρτηση...φιλιά:*


2 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχ ΕΛΙΩΣΑ:3
    Μα τι καλη που εισαι:3
    Οκ εφη αν ειναι αν μου κρατας κακια σε αφηνω να μ παρεις στ...<3
    Δεν ειμαι κοντη;ρ
    απλα μικροκαμωμενη:3
    Και γω σε μισω:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα είμαι καλή:')
    Τι καλά:Δ
    Ναι,ναι αυτό είναι!
    Το ξέρω:***

    ΑπάντησηΔιαγραφή