Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Γκειααα;3

Γκειαααααα είμαι ο Χανσ ναχ εντ μορεν...Πλάκα κάνωωωω η Εφη είμαι!:3
Οκέυ δεν ξέρω τι με έχει πιάσει..
Η κωσταντίνα διαθέτει είδος μαύρης μαγείας ουυυυυ;3
Ααααα χακουνα ματατα,μου λείπει η μάπα της τατσ ιτ?
Τσακήσου έλα και γάμα την Αμερική...συγκρίνεται η Αμερική με το ''κάτω από το σπίτι μου?''
Ε?ε? κύριε Νίκε?Ε?
Σαγαπώ:')
 Λοιπόν,έχω να πω οτί είμαι ευτυχισμένη αγαπητο μπλόγκι;3
Πλάκα πλάκα υπάρχεις ακόμα?Σε είχα ξεχάσει και εσένα...
Τσοοοοορρυ,for party rocking.

Nαι δεν είμαι καλά,ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑΑΑΑΑ.
Απετώ αυτήν την στιγμή:)
Θέλω να κάτσω με την Χαρις και να την πρίζω...
Τι ζηταω?  μια ευκαιρια στον παραδεισο να πααααααω:3
Οκευ ενταξει δεν ειμαι καλα,αληθεια ο.Ο
Τα αγγλικα ειναι υπεροχα..μεχρι την στιγμη του πτυχίου,να πεθανεις ρεεεεεεεεε:]
Πεταγομαι απο το ενα θεμα στο αλλο:U
Ναααααααααααααααααααααα:3
Το φεγγαρι ειναι υπεροχο*.*

Ναιιιιιιιιι;3




κλάψε τώρα.
Αυτάάάάάάάάάά.
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααααα,ευχαριστω οσους ηταν διπλα μου στις δυσκολες στιγμες!:3
Σας αγαπω,πραγματικα.

Δαναη λειπεις:/
Καλο υπολοιπο καλοκαιρι μαναρια,τα ξαναλεμε..οταν ξαναθυμηθω οτι εχω και ενα μπλογκι:3
Φιλια στις μαπες σασ<3 
Τσαο:*****

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου