Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

αγάπη:)

 
τι είναι αγάπη?
τι συμένει αυτή η λέξη που όλοι λένε και το έχουν κάνει καραμέλα...
ντ4 ρε φίλε και εγώ το λέω...αλλά το λέω για το ίδιο άτομο εδώ και 6 μήνες...!

Όλοι λένε ''σαγαπώ μωρό μου''
ή το άλλο το καγκούρικο ''σε παπάωω μωό μου'' (τραγικό)

 
                                                                                   


  Ίσως να αυτό που νιώθουμε να μην είναι αγάπη...
στην ηλικία που είμαστε είναι ένα συναίσθημα με την ταμπέλα ΈΡΩΤΑΣ.
Ή απλά ενθουσιασμός.


αυτό όμως είναι το συναίσθημα που σε κάνει να γελάς...:D

να νιώθεις ευτυχισμένος...


αυτό το συναίσθημα που σε κάνει να πετάς ψηλά να νιώθεις πως μπορείς να κάνεις τα πάντα..:D

ναι από,τι κατάλαβες το έχω νιώσει και εγώ αυτό...

είναι τόσο όμορφο:3
                                     

αυτάάά<3 τα λέμε:D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου