Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

τσίουxD

ο ναι~
βαριέμαι...
τις τελευταίες μέρες είχα κολλήσει και έγραφα συνέχεια...
πριν λίγες ώρες υποσχέθηκα στον πατέρα μου ότι δεν θα αγγίξω το λάπτοπ για 1 εβδομάδα
χοχο:3
δεν σκέυτηκε όμως πως έχουμε και σταθερό:3

τσίουχδ

χοχο:3
μου έχει κολλήσει...
χοχο
σπάω τα νέυρα του μάνου και χέρομαι χοχοχοχο.
μάνεεεεε τσίουυυυυυυυυυυυυυυυυ χοχοχο:3



βαριέμαι...

πριν έκοβα βόλτες στο σπίτι αλλά ξύπνησα τον πατέρα μου και μου λέει τον βρικόλακα κάνεις?

συγνώμη, τι έχουν οι βρικόλακες?
ιδικά αν μοιάζουν σε αυτόν...
μα είναι θεός...
τον αγαπώ<3

paul wesley<3

vampires diaries<3

θα τον παντρευτώ!
νομίζω το έχω ξαναπεί...
τέλος πάντων...

και αυτά τα αγαπώ:3

λοιπόν σας καληνυχτώ:3

καλό βράδυ...

ααααα και Μάνεεεε. τσιου.

χοχοχοχοχο:3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου