Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Δανούκοσ;$

Δανάη..Σου χρωστάω μια βδομάδα,και παραπάνω ίσως,αυτήν την ανάρτηση:3
Οκ λοιπόν..Τσόρρυ καλή μου αλλά βρήκα χρόνο επιτέλους...:*

Καταρχάς,σε ξέρω λίγο καιρό κάνουμε παρέα τον τελευταίο χρόνο αλλά ευχαριστώ και αυτόν τον λίγο καιρό που ήσουν εδώ ότι και αν ήθελα:')
Θα ειμαί εδώ για εσένα να το ξέρεις μικρή μου με το πάντα στα χείλια σου...:*
Λαλαλα:')
haters love us ρε:)
Ας μην σχολιάσω βασικά την μούρη των haters...(ή τα βυζιά):ρ
είμαι καλή ρε:'3

Παράκληση:
ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΣΙΝΑΝΑΣΤΡΈΦΕΣΑΙ ΜΕ ΜΑΛΆΚΕΣ. Ναι είναι μαλάκας όχι ο manypresent ο άλλος:ρ
Από την αρχή δεν μου άρεσε η μούρη του εμένα!Λολολο:3
Αγαπώ τα μαλλιά σου:')Κ'γω θέλω ίσια μαλλάκιαα:(
Αγαπώ την μούρη σου:')
Αγαπώ το σώμα σου:')
ΣΑΓΑΠΏ μωρό ρε:*
Κάτι τέτοιο..στο σπίτι μου μια μέρα...;ρ
ΕΊΣΑΙ ΚΑΨΟΥΡΕΜΈΝΗ ΆΓΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;D
Αυτάάά ενώ λίγης...σαγααπώ μικρή μου θα μαι δω:****

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου