Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

sunday:*

Κάποιος ζήτησε άρθρο ναι,ναι!;)
Λοιπόν κ.Ελένη που είστε κολλητή μου και ντρέπεστε να ανεβήτε στο σπίτι της Χάρις...Ορίστε λοιπόν γράφω;)Καλά εντάξει το κόβω...Κυριάκο:* Όριστε...
Βασικά μου ζήτησε να γράψω κάτι για αυτόν,τι να γράψω?Το πόσο σημαντικός είσαι? Ή ότι άλλαξες τα πάντα σε ένα τόσο μικρό διάστημα...Πως τα κατάφερες?Μπράβο σου πάντως;)
Τι νιώθω για εσένα?Πολλά...Δεν μπορώ να εξιγήσω πως νιώθω..θα καταλάβεις με τον καιρό τι νιώθω...δεν είναι ανάγκη να τα δεις κάπου γράμμένα..Πάντως ξέρω πως είσαι πιο σημαντικός από όσο νόμιζα πως ήσουν.Θυμάμαι την μέρα που άκουσα πρώτη φορά για εσένα,την πρώτη φορά που σε είδα...ίσως..όπως λες και εσύ..είναι από αυτές τις στιγμές που δεν ξεχνιούντε.Αλλά εσύ δεν είσαι στιγμές...είσαι ο άνθρωπος που όσο και να θέλω δεν θα ξεχαστείς...
ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΡΑ΄ΓΜΑ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΜΕΊΝΕΙ ΌΡΘΙΟ ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΕΊΣΑΙ ΕΣΎ!Να μαγαπας όσο μπορείς να μαγαπάς...Θα το κάνω,όσο μπορώ...όσο αφήνεις το περιθόριο να το κάνω...Είσαι τα πάντα πλέον...ΤΑ ΠΆΝΤΑ.
Αυτό ακριβώς...Ναι,ναι!
Θα είμαι εδώ για εσένα να το ξέρεις...σημένεις πολλά,πάρα πολλά!Δεν ξέρω τι άλλο να πω...δεν μπορώ να καταγράψω συναισθήματα...αλλά μπορώ με άνεση να σου πω πως εσύ είσαι πια ό,τι θέλω...Ακόμα και αν λες πως έχω ακόμα αισθήματα για κάποιον άλλο...Έχει περάσει καιρός από τότε...και επίσης έχει περάσει καιρός από τότε που άρχισες να σημένεις πολλά για εμένα...Ξέρεις εσύ πότε....;)
XΘΕΣ:')
45 λεπτά στην στάση του καρτερού(σκάσε χάρισ:*) μαζί σου...Οκ μπορεί να είπα πολλά..οκ ήμουν έτοιμη να κλάψω άλλα ναι...ίσως αυτό είναι ξέσπασμα...γιατί φοβάμαι μην σε χάσω ξανά,για 3η φορά...Και αν γίνει πάλι?Θα πέσω από τον κούλε..ναι ναι!Είπες ότι δεν θα γίνει...να το δούμε!
Ισχύει...;)Και ας μην με πιστεύεις...Βασικά νοτ δεν σαγαπαώ....ΕΊΝΑΙ ΚΆΤΙ ΠΑΡΑΠΆΝΩ.
Αυτό το συναίσθημα ότι θα σε χάσω πάλι θέλω να φύγει..να εξαφανιστεί...θέλω να είμαι σίγουρη για εμάς!Θα φύγεις?ΦΟΒΆΜΑΙ ΠΟΛΎ.

Αυτά...:/
Καλό απόγευμα:*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου