Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

κοντα σου οταν με θες:')

θα'μαι κοντα σου οταν με θες:')
Ναι,γιατί αξίζεις...θα μαι εκεί ότι δεν είσαι καλά...στις πιο δύσκολες ώρες σου τότε που η ψυχολογία σου έχει φτάσει στον πάτο...εκεί που δεν υπάρχει πιο κάτω!
i don't wanna go back to being one half of the question!
οκέι είμαι loser!Γιατί η αγάπη είναι ένα ψέμα μόνο για τους χαμένους!
Είμαι χαμένη...ναι χαμένη...στο χαμόγελο σου...στο βλέμμα σου...στην μάπα σου! σκάσε Έφη-.-
εντάξει.Παραδέχομαι πως δεν μπορώ άλλο μακρυά σου όμως αυτό δεν αλλάζει τα γεγονότα ξέρω πως είσαι αλλού και ότι αυτά που έλεγες σε εμένα λες και σε αυτήν που τώρα έχει την καρδιά και το μυαλό σου αυτή που κατάφερε κάτι που εγώ προσπαθώ καιρό!Μπράβο της όμως.Δεν σε ξέρω αλλά σου ζητάω να τον προσέχεις γιατί είναι ότι καλύτερο..για εμένα τουλάχιστον!Να τον προσέχεις περισσότερο από οτιδήποτε..μην τον πληγώσεις δεν το αξίζει και ας πλήγωσε εμένα δεν τον κατηγορώ με έκανε να ωριμάσω και να μάθω να λέω το Σ'ΑΓΑΠΏ με την σημασία του!ευχαριστώ!θα είμαι κοντά σου όταν με ζητήσεις πάντα να ξέρεις πως ότι και να χρειαστείς εγώ θα είμαι εδώ να σε περιμένω γιατί ότι αξίζει πραγματικά πρέπει να το περιμένεις.Ετσι λένε οπότε θα σε περιμένω μέχρι το τέλος..Μέχρι να σταματήσει να λάμπει ο ήλιος μέχρι το φεγγάρι να σταματήσει να λάμπει...μέχρι τότε εγώ θα είμαι εκεί και θα σε περιμένω να γυρίσεις όσο καιρό και αν χρειαστεί...θα σε περιμένω!Λένε πως όλα γυρίζουν πίσω...εσύ θα γυρίσεις?τι θα κάνεις?θα είσαι ξανά δικός μου?ποιος ξέρει θα δούμε με τον χρόνο...!
ΣΑΓΑΠΩ να προσέχεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου