Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

with you:)

Έχω γνωρίσει πολλά άτομα,αλλά ξέρω πλέον ποια αξίζουν!Ξέρω ότι πολλά από αυτά τα άτομα με κράζουν και ότι δεν με πάνε;3 Δεν με νοιάζει. Έχω σκοπό να μείνω μαζί σου!Και αν αφήσω την καρδία μου να διαλέξει ίσως δείξει μόνο έναν!Έναν που με δέχεται όπως είμαι που δεν τον πειράζουν τα λάθη και οι σκηνές ζήλιας και,και,και,και!Έναν που έχει γεμίσει την καρδιά μου με το πιο ζεστό συναίσθημα, ίσως τελικά αυτή είναι η γεύση της αγάπης που λένε...ξέρεις να κάνεις την πιο μουντή μέρα μου την πιο γλυκιά και ευτυχισμένη!Όχι δεν μιλάω για την μάνα μου αλλά για εσένα αγάπη μου*.*
Θέλω να σου πω πως σ'αγαπώ...αλλά όχι μόνο για αυτό που είσαι αλλά και για αυτό που είμαι εγώ όταν είμαι μαζί σου!Νιώθω πως ένα λεπτό από την σχέση μας είναι σαν την ζωή μου πριν σε γνωρίσω!20.10 μία μέρα που μπήκες στην ζωή μου και τα άλλαξες όλα!Πραγματικά όλα!Θέλω να ξέρεις πως ότι και αν γίνει δεν θα αλλάξει αυτό που ζούμε τώρα εμείς!Είναι στιγμές που δεν θέλω ποτέ να τελειώσουν οι στιγμές που είμαι μαζί σου...που ξέρω πως είσαι δίπλα μου...Με έβγαλες από ένα συναίσθημα που δεν με έκανε ποτέ να νιώσω χαρούμενη!Μετά από μισό χρόνο κλεισμένη στον εαυτό μου με έκανες να νιώσω πως μπορώ να έχω δίπλα μου κάποιον που να νοιάζεται!Με τράβηξες από την μιζέρια και μου έδειξες την χαρά...με πήρες από το χέρι και μου έμαθες πως είναι να νιώθεις ξανά ευτυχισμένη!Πως είναι το συναίσθημα της μαγείας της στιγμής!Μου έμαθες να ΣΕ αγαπάω χωρίς να προσπαθώ να σε αλλάξω.Με αγκάλιασες και με πήγες ψηλά...μου έδειξες πως είναι η ζωή...έγινες η ζωή μου.Πλέον κάθε κομμάτι μου σου ανήκει!Να είσαι ευτυχισμένος  ακόμα και αν δεν ήμαστε μαζί!Να ξέρεις ότι θα είμαι εκεί στην γωνία να βλέπω το χαμόγελο σου...που αγαπάω τόσο...!


καληνύχτα σου:*
φιλούμπες στην μούρη σασσσσσσσσσσ:**********
    Έφ^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου