Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΞΕΣΠΑΣΜΑ!

Αυτος: Μου λείπεις.
Αυτη: Και?
Αυτος: Πραγματικά μου λείπεις.
Αυτη: Εντάξει.
Αυτος: Λυπάμαι.
Αυτη: Για ποιο λόγο?
Αυτος: Επειδη αγνόησα τις προσπάθειές που εκανες να επικοινωνήσεις μαζί μου.
Αυτη: Εντάξει.. Συνήθισα,μετά κουράστηκα,
γι 'αυτό σταμάτησα να προσπαθώ και αρχισα να ξεχνάω.
Αυτος: Εγω... προσπάθησα να σε ξεχάσω.Γιατι....
Αυτη: ....Εντάξει..
Αυτος: Γιατί είναι ενταξει;
Αυτη: Πέρασα τις μέρες μου ελπίζοντας ότι θα γυρίσεις, αλλά ποτε δεν το εκανες..
Άρχισα να αντιμετωπίζω την πραγματικότητα, και άποφασισα να προχωρήσω μπροστα..
Αυτος: Περίμενε ...άργησα πολυ;
Αυτη: Αν αργησες για τι? 
Αυτος: Να γυρισω σε μας..
Αυτη: Ξέρεις, πάντα ήθελα να το ακούσω αυτο απο εσένα.. 
Τότε, πριν από ένα χρόνο. Αλλά... συνηθισα μόνο να ευχομαι γι 'αυτό..
τότε συνειδητοποίησα ότι ποτέ δν θα συνέβαινε, οπότε σταμάτησα να ελπίζω.
Αυτος: Πραγματικά λυπαμαι, αλλά μην ανησυχεις, αυτή τη φορά, θα κάνω τα ονειρα σου πραγματικότητα..
Αυτη: Σειρά μου να ζητήσω συγνώμη. Έχεις ραγίσει την καρδιά μου ήδη.. 
Δν μπορώ να ρισκαρω να συμβει και παλι.. Θα σπασει..Σε ευχαριστώ ούτως ή άλλως..που επικοινωνησες μαζί μου μετά από ένα χρόνο σιωπής...

:O
έτσι γίνετε πάντα?είναι αλήθεια πως οι άνθρωποι γυρνάνε?πως επιστρέφουν?!
Δεν ξέρω!Ίσως.Μακάρι!
Και επειδή τελικά όλα είναι θεωρίες και ουσία ~μηδέν~ λέω να σταματήσω να ελπίζω σε κάτι ^ακατόρθωτο^ και πλέον ξοφλημένο!Να ζήσω και λίγο πραγματικότητα!(όσο πατάει η γάτα)!Πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσεις από το όμορφο παραμυθάκι που σου έφτιαξε,γιατί πλέον ο δημιουργός έχει φύγει και είναι καιρός να το καταλάβεις όσο και αν η καρδιά σου το αρνείται!Το παραμυθάκι που δεν αποκαλείται ενθουσιασμός,αλλά δυνατό συναίσθημα!Έχω συνηθίσει την απουσία σου...πως ΟΚ περνάει καλά ας'τον αλλά δεν πάει έτσι γιατί εσύ μακρυά του δεν περνάς καλά!~
it's okay!I'll leave you alone if it make you happy!
Δεν ξέρω τι νιώθεις...μίσος?κάτι μικρό?Δεν ξέρω!Θα ήθελα πραγματικά να μάθω τι γίνεται μέσα στην καρδιά σου!Να ξέρω!

ΕΊΝΑΙ ΔΎΣΚΟΛΟ ΝΑ ΞΕΧΆΣΕΙΣ ΚΆΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΈΔΩΣΕ ΤΌΣΑ ΠΟΛΛΆ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΆΣΑΙ! 

θα σε περιμένω!
Μια αγκαλιά για να με κάνει δυνατή!
ΣΑΓΑΠΏ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου