Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

συνδρομος σαλιγγαριου;D



Ειναι μερες που καθομαι στο κρεβατι μου και σκευτομαι το ποσες σφαλιαρες εχω φαει στν ζωη μου απο φιλιες,ερωτες κτλπ.Σημερα, βασηκα πριν κατι λεπτα Chatara με τν Μυρτω^^,ειχαμε πιασει ενα πολυ ανωμαλο θεμα.Mετα απο τα 35 λεπτα μαλακιας αρησε να με κυνηγαει ενα ζουζουι -.-(ηθελε να μπει στο ματι μου).Ξαφνηκα αρχησα να το φισαω με ολη μου τν αεροδυναμικη δυναμηxD.Το ζουζουνι πηγεναι προς τα πισω αλλα δν το εβαζε κατω....Τοτε θυμηθηκα το τι σκευτομαι τα βραδυα αλλα και τα σαλιγγαρια.


Ας μπω λοιπον στο ψητο.Τελικα αμα κατσεις να το καλο σκευτεις δν μοιαζουμε μονο στους πιθηκους αλλα και στα σαλιγγαρια,το γιατι το λεω αυτο, ειναι το οτι σαλιγγαρι παει πολυ αργα και κανει ωρες ακομα και μερες για να φτασει στον προορισμο του και μετα εμφανιζομαστε εμεις οι κακοι ανθρωποι και τα μετακινουμε στο αρχηκο τους σημειο>:D.Ετσι και εμεις μπορει να κανουμε πολλες μερες ακομα και μηνες για να καταφερουμε αυτο που θελουμε και οταν το περνουμε,υπαρχει κατι ΣΧΕΔΟΝ παντα που μας παει πισω και ετσι επανερχεται η νοσταλγια και ολα αυτα τα ασχημα σηνεστηματα:S


Ωμως υπαρχει και μια μεγαλη διαφορα που εχουμε με τα σαλλιγκαρια που πρεπει να την κανουμε ομοιοτητα , ειναι το οτι τα σαλιγγαρια οσο πισω και να τα πας αυτα δν το βαζουν κατω και προχορους So make a step back at times and then move on;D


Δν εχω τιποτα αλλο να πω και επειδη νυσταξα ββ φιλουμπες στις πανεμορφες μαπες σας:*


                                                                            Λενι;D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου