Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Νοέμβριος!:3


Αντίο όμορφε Οκτώβρη:)Δεν θα σε ξεχάσω:D
Νοέμβρης;p
βροχή!:3βροχή!:3βροχή!:3βροχή!:3βροχή!:3βροχή!:3
Αγαπώ την βροχή.Είναι τόσο υπέροχη!
Η ώρα άλλαξε την Κυριακή!Οι μέρες είναι πιο μικρές...και σκοτεινιάζει από τις 5!-.^
Η ώρα δεν περνάει γρήγορα όλα είναι βαρετά!:3Ακόμα και το fb!Είναι ήδη 7 και τέταρτο και έχω ήδη κουκουλωθεί με την κουβέρτα!Έχει αρχίσει και κάνει κρύο...Και η Λέα έχει το φούτερ μου-.^
Καλά θα ήταν να μου το έδινες!Ευχαριστώ!Όπως ανέφερα κάνει κρύο και έχει ήδη έχω κάνει κατάληψη στις σέξυ παντοφλίτσες-μποτούλες της αδερφή μου!Θα παρακαλούσα την μάνα μου να αξιωθεί επιτέλους να μου κατεβάσει και τα δικά μου σέξυ χειμωνιάτικα μποτάκια!:U
Έρχονται Χριστούγεννα!ναι,ναι:)
θα παρακαλούσα επίσης τον κύριο άι βήτα να μου φέρει 90 ευρώ για τα παπούτσια που θέλω!86 ευρώ για ένα φούτερ...και 518 ευρώ για να πάρω κινητό γιατί αυτό από την πολύ απώλεια μπαταρίας κοντεύει να εξαφανιστεί!Θα σου έλεγα και 60 ευρώ για την φόρμα αλλά σε πρόλαβε η μαμά!χα~
Χιόνι:D
πιγκουίνοι:3
πάντα αυτή η φωτογραφία μου θύμιζε την Μαρίνα*.*
μου λείπεις όμορφη φάτσα:$


καληνύχτα!
       Εφ^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου