Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

.I.

Και από την στιγμή που πίστευες ότι το αγόρι που ''είχες κολλήσει'' είναι ο θεός...ο τέλειος...ο κούκλος η προσωπικότητα και όλοι οι υπόλοιποι είναι η μαλάκες και οι σκατοχαρακτήρες τότε καταλαβαίνεις πως εκείνοι δεν είναι τίποτα απέναντι στον δικό σου....και μετά έρχεται το στάδιο που τον έχεις ξεπεράσει πια -μετά από πολύ άσκοπο χρόνο-που έχασες προσπαθώντας να πίσεις τον εαυτό σου πως η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και πως κάποια στιγμή θα γυρίσει...!ΜΑΛΑΚΊΕΣ πράσινες!
Μέχρι να καταλάβεις πως ευτυχώς που δεν γύρισε έχεις χαλαστεί 502 βράδια κλαίγοντας για τα μούτρα του!Ε όχι δα..σόρρυ αλλά όσο με κρίνεις θα σε κρίνω...δεν είμαι πια το κοριτσάκι που θα τρέχει από πίσω σου...βασικά όχι...θα μαι... αλλά θα είμαι από πίσω σου για να σε κράζω με την Μυρτώ και να λέω πόσο μεγάλο κώλο έχεις!τσ! τι? ναι ναι? με έκραξες ρε?οκος!απλά να ξέρεις πως εσύ το άρχισες και όχι εγώ..και όσο για τις μαλακίες που έλεγες με την Χάρις δεν σου πέφτει λόγος τι κάνω μαζί της!μπορεί να την συνχωρέσω και αυτήν και την τόνια...αλλά εσένα όχι...γιατί πλέον έμαθα τι είσαι...πραγματικά!Ενας μαλάκας είσαι ρε....και αν πιστεύεις πως γράφω αυτό το άρθρο γιατί δεν σε έχω ξεπεράσει και ότι ακόμα γουστάρω τα χάλια σου κάνεις μεγάλο λάθος!Τσόρρυ ε αλλά έμαθα να ξεχωρίσω πια τα άτομα που αξίζουν και σόρρυ αλλά δεν είσαι μέσα σε αυτά!Επίσης μην αναρωτιέσαι γιατί κρατάω ακόμα τις παλιές αναρτήσεις μου για εσένα...είναι για να τις βλέπω και να γελάω και ίσως μερικές φορές να καταλαβαίνω το λάθος που έκανα...!Πλέον έχω κάποιον να με κάνει να γελάω κάποιον που να νιώθω πολλά ακόμα και από την πρώτη μέρα που ήμασταν μαζί...που το πρώτο μας φιλί έγινε ολόκληρη περιγραφή στις φίλες μου....κάποιον που με ένα του βλέμμα καταλαβαίνω πολλά κάποιον που κάθε στιγμή που είμαι μαζί σου νιώθω σαν να πετώ στα σύννεφα...κάποιον που ΑΞΊΖΕΙ!σε ευχαριστώ που είσαι εδώ!

καληνύχτα σας:*
φιλούμπεςςςςςςςςςςςς στις μουρεσσσσ σασσσσσσσσ:*****************

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕφ^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου