Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

10.10!σημεραραραραρα:D

10/10 σήμερα!
από το πρωί φαινόταν η όμορφη μέρα!
ξύπνησα με τόση χαρά! μπαίνω μέσα στην τάξη και πριν χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα ακούω την φωνή του Χρήστου να μου λέει πως είμαι επιμελήτρια!σόόοοοοοοοοοοοορρυ τέτοια μέρα βρήκες ρε-.-?
άντε μου στο καλό!ευτυχώς υπάρχει και ο Στέλιος και ο Παναγιώτης! Δέχτηκαν να κάτσουν στην θέση μας ως επιμελητές και εγώ και η Αθηνά να ξεφύγουμε από την ρουτίνα 7 ώρες μέσα στην τάξη!
ο ναι! ευχαριστούμε ρε:')
Λοιπόν σήμερα έχει γενέθλια ο νούλης!Αλκίνοος για τους ξενέρωτους!
ναιι το παιδί στην φωτογραφία!
περσινή βεβαίως βεβαίως αλλά υγεία!
χρόνια πολλά Νούληηηηηηηηηηηηηηηηηη:D




χρόνια πολλά Κώσταααααα αν και στα είπα και το Σάββατο!
σήμερα δεν σε είδα οπότε στα λέω από δω!
χρόνιααααααααααααα πολλάαααααααααααααα ρερερερερερερερερερερερερεερερερερε:D






καιιι!
χρόνια πολλά μπαμπάκοοοοοοοοο:D
σήμερα έχει γενέθλιαααααααααααααααααααααααααα:D
γεα γεα!
θα του κάνουμε πάρτυ έκπληξη!
δική μου ιδέα βεβαίως βεβαίως!
γίνεται 43:')
πάει και αυτός...χαχα τι καλή!
αυτός θέλει να ισχυρίζεται πως είναι 44 αλλά δεν είναι.
γιατί.? γιατί το λέω εγώ! τέλος! 43 είσαι!
και για ακόμα μία φοράαααααααα  χρόνια πολλά!
πολύχρονος και να προσέχεις την μαμά!Σαγαπώ!


Σας αφήνω!έχω να διαβάσωω αγγλικά!~,~
bb:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου