Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Α*

βροχή...πόσο μ'αρέσει η βροχή:)
Όταν οι σταγόνες πέφτουν στα φύλλα των δέντρων,στο δρόμο,στα αμάξια,στην σκεπή,στο κεφάλι μου!Ναι!Είμαι τρελή μ'αρέσει να βρέχομαι και να νιώθω το κρύο να με διαπερνάει...Η βροχή πάντα με κάνει να νιώθω υπέροχα,άλλος ένας λόγος που θέλω να ζήσω στο Λονδίνο.(μεταξύ μας θέλει να γίνει star του hollywood!).Μαρέσει να κατεβαίνω στο κέντρο με το φουτεράκι μου και μετά να γυρνάω στο σπίτι μούσκεμα...τα σταράκια μου να κάνουν πλατσ πλουτσ,περπατώντας στον αμαζόνιο που έχει δημιουργιθεί
στο δρόμο από τα νερά...
μέσα στην τάξη η Σκανδαλάκη μας μιλάει για τους Ισραιλίτες ..μόνο οι φλόροι την ακούνε όλοι οι άλλοι μιλάνε κάνουν μαλακίες...μόνο εγώ και η Έφη ασχολούμαστε με την βροχή...Οι δύο τρελές.Τώρα που έκλεισαν το παράθυρο δεν έχω έμπνευση~!Γαμώτοοοοοοοοο:)




*Άρθρο από την Αθηνά, μέσα στην τάξη*
                               ΑΝΤΊΟΣ:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου