Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

can you fix my heart?:/

1)Αλλαγές στο μπλόγκι:)Aποχρώσεις μοβ-μπλε.Αγαπώ το Μπλε.
2)Όμορφη μέρα μαζί σου.Σε ευχαριστώ για αυτό που ζούμε.Αν και λίγο ρεζίλι σήμερα:P
3)Ας μπω στο θέμα επιτέλους.


Μπορείς να σε συμπληρώσεις? Γιατί μόνο εσύ μπορείς.Μπορείς?
Ναι μπορείς...αλλά δεν θέλεις.Κάποτε ήμουν πολλά για εσένα.Κάτι πολύ παραπάνω από ότι είμαι τώρα...για εσένα είμαι Ααα!Η Ελένη.Ζει ακόμα αυτή η ψυχή?
Ναι ζει μόνο και μόνο για να βλέπει το χαμόγελο σου και να ελπίζει πως κάποια στιγμή ίσως,κάποτε,κάπου θα γίνουν όλα όπως πριν.ΊΣΩΣ!
Απλά έχω μάθει να ελπίζω,και μου έχουν πει να κυνηγάω τα όνειρα μου.Όνειρο μου?Εσύ.Και μόνο Εσύ!Γιατί μαζί σου είμαι ο εαυτός μου...γιατί μπορώ να βασιστώ πάνω σου...και να ξέρεις πονάει πολύ το ''γεια'' που μου στερείς.Να είμαι μπροστά σου...να θέλω να σε πιάσω να σε φιλήσω να σε αγκαλιάσω και να σου πω πως νιώθω...αλλά δεν μπορώ....γιατί ξέρω πως δεν θα συμένει τίποτα για εσένα και πονάει αυτό το Χ.όχι μάνα δεν έφαγα έξω!Απλά θέλω να πραγματοποιηθεί η ευχή μου.
Δεν έχω να πω τίποτα άλλο.




*Άρθρο μέσα από τα μάτια της Λελένος:)


^^φιλούμπες στις μούρες σας:***


                                 Έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεφ:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου