Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

depression:/

αν είσαι χαρούμενος ή γενικά είσαι καλά βγες γιατί δεν είναι και η καλύτερη ανάρτηση που μπορείς να διαβάσεις!
ναι γράφω με κίτρινο! 
πάντα ήθελες μια κίτρινη wesc!:|
θυμάμαι...θυμάμαι πως γνωριστίκαμε πότε σε είδα πρώτη φορά...την πρώτη φορά που μιλήσαμε...ένα λάικ ήταν αρκετό για να ακολουθίσει ένα ταγκ σε μια φωτογραφία και μετά μία σχέση με πολλά όνειρα θυμάμαι το πρώτο μας φιλί...και το επόμενο...κάθε στιγμή που περάσαμε μαζί..είναι χαραγμένη..σε θυμάμαι..δεν μπορώ να  ξεχάσω μια σχέση που για εμένα σύμενε πολλά!Και τώρα? μισό χρόνο μετά,εγώ είμαι εδώ και σαγαπώ χωρίς να ξέρω το γιατί . Σε έχω χάσει..μην νομίζεις...το ξέρω απλά δεν μπορώ να το δεχτώ!ΔΕΝ ΤΟ ΘΈΛΩ.Ξέρω ζω σε μια κενή πραγματικότητα...σε ένα κενό κόσμο,νιώθω μόνη,κενή,άδεια...Μπορώ να καθισυχαστώ ξέροντας πως δεν είμαι η μόνη που περνάει μια ερωτική απογοήτευση και όμως το περνάω μόνη μου..!Μισός χρόνος..ΣΧΕΔΟΝ..!
σε 6 μέρες!Όλα πέρασαν τόσο γρήγορα..είναι σαν χθες αναμνήσεις πάνε έρχονται περνάνε φεύγουν=/
όπως έφυγες και εσύ...τόσο σιωπιλά..αθόριβα...σαν την δικαιολογία: πάω να πάρω τσιγάρα...και τον περιμένεις...περιμένεις ξαπλωμένη στο κρεβάτι με τόσα όνειρα...εγώ όμως ακόμα σε περιμένω έχω την ελπίδα πως βρήκες το περίπτερο κλειστό και πως κάποτε θα γυρίσεις...γιατί έχω μάθει να ελπίζω!
Γιατί είσαι αυτό που θέλω πολύ και δεν τα παρατάω...δηλαδή και να θέλω δεν μπορώ νιώθω! υπάρχει μια φωνή μέσα μου που δεν μαφήνει να προχωρίσω!Και να θέλω! δεν μπορώ!
Ε εντάξει πλέον έχει γίνει νόμος...κολλάμε σε αυτόν που μας πληγώνει...δεν ξέρω γιατί αλλά έτσι γίνετε..!πάντα θα γυρίζεις πίσω στην πρώτη σου αγάπη!
Δεν θέλω να γράφω για εσένα δεν θέλω να ξέρεις τι περνάω και τι κάνω! ξέρεις κάτι χαμογελάω...ναι γιατί έχω ανθρώπους που είναι εδώ και με κάνουν να σε ξεχνάω και τους ευχαριστώ! Όμως μου λείπεις μου λείπεις πολύ και περισσότερο αυτό το σάββατο πριν 3 βδομάδες νομίζω που με είχες αγκαλιά όλα τότε ήταν τόσο μαγικά!θυμάμαι κάθε λέξη που είπες!και κάθε βράδυ εύχομαι να γυρνούσα τον χρόνο πίσω σε αυτό το σάββατο:/ να σου είχα μιλήσει να ήξερες... να καταλάβενες τι έννιωθα αλλά δεν το έκανα!:/και σε έχασα!δικό μου λάθος!
λοιπόν σας αφήνω!






καλό βράδυ!
:'|







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου