Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

σήμερα!:DD

ο ναι σήμερα κατέβηκα!
έβρεχε:')
τι όμορφααααααααααααα:DΑδεια η πλατεία~
Λοιπόν αρχικά πήγαμε στο SEVEN ο ερρίκος και η μήτσος βασικά θέλανε να πάμε εμείς δεν ξέραμε καν που είναι!είναι δίπλα στο μάγιο!-.-!πήγα να πάθω ένα μικρόοοοοο εμφραγματάκι αλλά οκει!Ναι ευτυχώς είχε καλή ηχομώνοση!thanks god!αααααααααα ναι δες σας τους γνώρισα! λοιπόν σήμερα ήμουν με:
μήτσος! χάρηκε!
μου είπες να μην τις ανεβάσω facebook!(αυτές τις 3 φωτογραφίες που με το ζόρι τις έβγαλα!)
πάρε το σαν να μην είναι facebook!
μπλόγκι εδώ!
τατάν αυτός είναι ο μήτσος καλό παιδί αν και δεν τον ξέρω πολύ!
πάμε παρακάτω!

ερρίκος!το παιδί στα αριστερά!
τον τύπος στα δεξιά δεν ξέρω πως τον λένε...νομίζω στέφανο!
και εσύ ερρίκο καλό παιδάκι είσαι ρε:P


Βάσω<3
εβελίνα<3
νίκη<3
και την νίκη σήμερα την γνώρισα!μαζί με τον κύριο από πάνω στέφανος είπαμε..ε?
ναι?ναι!

τη όμορφη μέρα! αν και σε μικρή διάρκεια-.-
να με  παίρνει η μάνα που στις 7 και να με ρωτάει που είμαι και γιατί λείπω με αυτόν τον κωλόκαιρο!
τσόρρυ! ΕΜΈΝΑ ΜΑΡΈΣΕΙ Η ΒΡΟΧΉ!και 2 αφού κοιμόσουν τι ήθελες να κάνω να κάτσω να σε περιμένω να ξυπνίσεις? όχι δα!
και μετά μου βγήκες και από πάνω γιατί λέει δεν το σήκωνα!~,~ αφήνω την μάνα μου!

ευχαριστώ για την όμορφη μέρααα<3
φιλιά!

εφ^^



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου