Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

κράξιμο!

μπορεί να κράζω αλλά να είσαι σίγουρη/ος πως δεν σε θαυμάζω!
''με κράζεις πουτάνα με θαυμάζεις''
το ενδεχόμενο να σε κράζουν επειδή είσαι σούργελο το έχεις σκεφτεί? 
ξέρω τι λες για εμένα και πόσο με κράζεις!Και μετά έλεγες εμένα διπρόσωπη...τσόρρυ που δεν είχα καταλάβει από πριν τι είσαι...και να φανταστείς είχα κολλήσει κιόλας! GOD!
μετά από αυτά που λες πως έχεις τα μούτρα να μου μιλάς κιόλας?Έλεος αγόρι μου-.-!
Τελικά είσαι ο ίδιος!Και αν άλλαξες έγινες χειρότερος!
χα!πόσο κάφρος παίζει να σαι?
έκανα μια τελευταία αξιολόγιση σε κάποια άτομα και διάλεξα μερικά που τελικά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ αξίζουν!Μπορεί να έμειναν λίγοι όμως αυτοί αξίζουν!Τελικά είχαν δίκιο!Εγώ είμαι η ηλίθια που δεν άκουγα κανέναν και πίστευα αυτά που μου έλεγες μια παρασκευή βράδυ.Πάρε 5 Έφη!
Ναι είχαν δίκιο σε όλα!ΣΕ ΌΛΑ! 
την επόμενη φορά θα σας ακούω και περισσότερο την μυρτώ γιατί μου τα έλεγε αλλά εγώ πέρα βρέχει!-.-
δεν ξέρω τι να κάνω? να φας ένα delete ή ένα block όλο δικό σου? αλλά όχι! δεν θα κάτσω να ασχολιθώ άλλο μαζί σου...αρκετά έχασα τον χρόνο μου!
τσόρρυ αν θίγεσαι αλλά δεν με νοιάζει πραγματικά!
και μετά έρχεσαι και μου ζητάς τον λόγο γιατί λέει άκουσες πως εγώ και η ελένη σε κράζαμε πίσω από την πλάτη σου! έχεις σκεφτεί τι έχεις πει εσύ και τι εγώ?
τέλος πάντων δεν ξέρω αν μου βάλανε λόγια η κάτι τέτοιο αλλά δεν περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο...
νόμιζα πως ήσουν αλλιώς ακόμα και ο κολλητός σου είχε δίκιο!
μα δηλαδή τι άλλο να πω?
πάντως σε ευχαριστώ που με έκανες να σε ξεχάσω!
μπορεί να φαίνομαι εγωίστρια αλλά αυτή είμαι και έτσι με έκαναν οι δικές σου καταστάσεις και τα δικά σου λόγια!
αντίο και στο υπόσχομαι πως δεν θα ξανά ασχολιθώ με εσένα!
για το δικό μου καλό!
άντε γειά!
αύριο μαζί με άντυ<3
σαγαπώ!αξίζεις;)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου