Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

sorry:|

Η μέρα ήταν τόσο όμορφη:')
Πλέον είμαι μαζί σου:* Όλα πήγαιναν τόσο καλά.
Μέχρι που άρχισα να έχω νεύρα και να ξεσπάω πάνω σου.
Δεν λέω ότι έχεις άδικο.ΣΌΡΡΥ!
ελπίζω να μπορέσεις να μας καταλάβεις αύριο.Είναι πολλά που θέλω να σου πω και προφανώς δεν έχεις καταλάβει ακόμα!Είπα ποτέ εγώ ότι δεν σε εμπιστεύομαι?ΕΣΈΝΑ?Που είσαι από τα λίγα άτομα που κυριολεκτικά ''ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΉΖΩ''και δεν σε εμπιστεύομαι? με δουλεύεις??
Όσο για σήμερα έχεις δίκιο...αλλά δεν το σκεύτηκα!Αυτό δεν λέει πως σε έχω γραμμένη...ή πως σε έχω πιο κάτω από άλλα άτομα...Είσαι από αυτές που είσαι ψηλά και αν δεν το έχεις καταλάβει πραγματικά λυπάμαι.Αν σε έκανα να νιώσεις άσχημα ποτέ συγνώμη αλλά δεν το ήθελα.Θέλω να είσαι καλά!ΠΆΝΤΑ. 1η φορά που τσακώνομαι μαζί σου...(εξαίρεσαι το δημοτικό) πραγματικά ήταν τόσο άσχημο!Είμαι ψυχολογικά ράκος και έχω και από πάνω τα ηλίθια κακομαθημένα και μυξιάρικα αδέρφια μου να ανοιγοκλείνουν την πόρτα,και να φωνάζουν-.-ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ!
Δεν μπορώ να γράψω άλλο.
Αντίοσ:*
    έφ^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου