Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

τσεκ.


Τραλα λα:)
Την γνώρισα πριν από κανένα μήνα!Ναι κάπου εκεί!
Επιτέλους ένα παιδί έτοιμο για όλα πραγματικά είναι χαζή όσο δεν πάει!Και όμως ξέρει τι της γίνετε..ΝΙΏΘΕΙ!
Λοιπόν!
Κύριε χωρευτάκια σταμάτα να κάνεις μαλακίες αφού ΚΑΦΡΏΝΕΣΑΙ! 
έλεος~
όχι ρε δεν την γουστάρεις προς θεού!Μην το ξαναπείς!
άσε ρε!
μα γιατί αφού θέλετε ΤΌΣΟ πολύ κάποια δεν κάνετε τίποτα?είστε ανώτεροι ε?
ναι πάρετε 5 να ανεβείτε πιο πάνω!
κακομοίρηδες! 
αν διαβάσεις αυτήν την ανάρτηση ναι,ναι εσύ που με κοιτούσες σήμερα στην πλατεία ναι,ναι!
κοίτα να βάλεις μυαλό και να ξεκαθαρίσεις τα αισθήματα σου γιατί αν την ξαναδώ χάλια για εσένα πραγματικά θα έρθω να στα χώσω! εντάξει? γιατί την αγαπάω!και δεν θέλω να χαλιέται για τον κάθε ανώριμο!
ευχαριστώ!φύγε τώρα!στο καλό!!!!!!!!

Λελένο!
είναι λεσβία και είναι η δική μου λεσβία εντάξει? ευχαριστώ!
και η λελένο ΝΙΏΘΕΙ!Μα τι στο διάολο μόνο εσύ είσαι ο ανέσθητος?
οοοο-.-
ναι...λοιπόν η λελένο είναι κολλημένη με κάποια! (εντάξει δεν είναι λεσβία)
φιλικά πάντα!(Για τα μάτια του κόσμου πάντα)
μεταξύ μας γουστάρει τον ^^^^-.-
μα είναι τόσο όμορφοοοοοοοοοοοος<3
συντονίσου έφη χελόου!
ναι~
τα χω παίξει λίγο..έχω υπερένταση!
οοο φακ!
ναι ~ 
νυστάζωω! πάω να κοιμηθώ αλλά πριν κλήσω θέλω να σας πω!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!μου μίλησε από κοντά και μου έδωσε κ το χέρι του<3
οοοοοοο μωρέ έφη είσαι πρίξας!
Άλλαξα-Π Ά Λ Ι- το μπλόγκι μου! Αυτήν την φορά λέω να το κρατήσω μαρέσει!:D
Σας αφήνω αύριο κατάληψη!(και καλά!)
καληνύχτα σας!


ήθελα να την βάλω στο προφίλ σου αλλά επειδή είμαι καλό παιδί πάρτην από εδώ!

αντίοςςςςςςςςςςςςςςςς:D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου