Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

τσεκ:')

Επιτέλους άρθρο επιτέλους έμπνευση.Η προηγούμενη ανάρτηση δεν ήταν δική μου καθώς και η τελευταία _δική μου_ ήταν λίγο ''πετώ στα σύννεφα και κουνάω και αυτάκι'' έγραφα για τον Μάνο:3
Λοιπόν θα μιλήσω για ένα θέμα που εδώ και περίπου 1 μήνα...με απασχολεί και με έχει κάνει να νιώσω καλύτερα (από την άποψη πως δεν ήμουν μόνη.)Αλλά το δικό μου στόρι πλέον έληξε!
Είχα φάει γερό κόλλημα με κάποιον* και πίστευα πως ήμουν η μόνη που περνούσα τόσο δύσκολα πως ήμουν η μόνη που ένιωθε έτσι αλλά τελικά τα αισθήματα συμπίπτουν ΌΛΩΝ μας...Ή τουλάχιστον των περισσότερων από εμάς.Φέτος άρχισα να κάνω παρέα με την Λελένο,έχω μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση για αυτήν...
Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κανείς τα συναισθήματα σου?
είναι?και αν ΝΑΙ γιατί?
Γιατί κάνεις αυτό που δεν σ'αρέσει στον άλλο?Εντάξει.Πληγώθηκες αλλά ρε συ δεν είναι ανάγκη να κάνεις κάποιον που σε αγαπάει πραγματικά να πληγωθεί...Δεν είναι εκ μέρους σου σωστό.Ίσως το κάνεις άθελα σου ίσως σκόπιμα...Δεν ξέρω.Αλλά αν ήμουν εγώ στην θέση σου θα την έβαζα πάνω από κάθε άλλη.Γιατί? Γιατί αξίζει πολλά.Εγώ θα είχα καταλάβει πως θα είναι δίπλα μου σε ότι χρειαστώ...Για εσένα είναι πρόθιμη να κάνει και να δώσει πολλά.ΣΕ ΑΓΑΠΆΕΙ!
Και με αυτό που έγινε σήμερα ένιωσε χάλια!Μια πλάκα που κατέληξε σε παρεξήγηση και μετά σε λυγμούς.Είναι καιρός να τελειώσει η ιστορία ή να ξανά - ανάψει αυτή η φλόγα που έχετε και οι 2 μέσα σας!Θέλετε να το παραδεχτείτε  ή όχι!Όσο υπεράνω και να το παίζεται κατά - βάθος νιώθετε πολλά η μια για την άλλη.Όποτε σταματήστε να το παριστάνεται και δίξ'τε τι νιώθετε :DD

Oχι δεν είναι λεσβίες!
Μιλάω για την αγάπη μιας φιλίας.Σήμερα ήμασταν μαζί. <3 Μ*
καλό σας βράδυ:* 
Αντίοσσσσσσσσσσσσ:D

          *Εφ^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου