Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

i'will be there for you:)


θα είμαι εκεί για εσένα!ΠΆΝΤΑ!
ακόμα και αν με μισείς..αν μ'αγαπάς,αν μου μιλάς ή όχι!Εγώ θα είμαι δίπλα σου,κοντά σου στις στιγμές που θα με έχεις ανάγκη και αν είσαι κοντά μου και αν όχι!δεν παίζει ρόλο για εμένα!Ξέρω τι θέλω.Να είσαι εσύ καλά!Αν είσαι εσύ είμαι κ εγώ:DΧαμογελάς?χαμογελώ!Θα είμαι εκεί για να σου πιάσω το χέρι όταν θα είσαι έτοιμος να πέσεις!σε κάθε σου δύσκολη στιγμή!Αν κάνεις σε πληγώσει θα έχει να κάνει μαζί μου!Άσχετα ότι έκανες και εσύ το ίδιο!δεν σε κατηγορώ, μου έμαθες πως είναι να ΝΙΏΘΕΙΣ!Και αν όχι την αγάπη,κάτι παρόμοιο!Σε ευχαριστώ πραγματικά!Είσαι από τα λίγα άτομα που αξίζουν και ας μην μιλάμε πια...Είναι επιλογή σου και το καταλαβαίνω!Σε ευχαριστώ για αυτό που περάσαμε μαζί για τις όμορφες στιγμές!Δεν ξέρω αν σε έκανα να νιώσεις διαφορετικά! από την αρχή αυτό ήθελα να μην είμαι μια κοινή με τις άλλες!Να είμαι για εσένα κάτι διαφορετικό!Συγνώμη που δεν κατάφερα να σε κάνω να νιώσεις τι ήσουν για εμένα!Δεν κατάλαβα καν το πότε σε έχασα αλλά δεν πειράζει δική σου επιλογή ήταν!Θα σε θυμάμαι πάντα γιατί συμένεις και αξίζεις πολλά!πάρα πολλά!
ευχαριστώ για την γνωριμία!Και συγνώμη αν είπα κάτι που σε πείραξε...ξέρεις πως δεν το εννοούσα!
ζητώ συγνώμη αν ποτέ δεν μπόρεσα να σε κάνω να γελάσεις!να νιώσεις καλά!
συγνώμη αν σου χάλασε ποτέ την διάθεση!δεν το ήθελα!στο έχω πει θέλω να σε βλέπω να γελάς!ΣΥΓΝΏΜΗ!
να είσαι καλά!και να προσέχεις ακόμα και αν είμαι μακρυά σου!θα είμαι ο δικός σου φύλακας άγγελος!δεν θα σε αφήσω να πάθεις κακό!θα σε προσέχω!το αξίζεις!
μην χαρίζεις την καρδία σου αν δεν είσαι σίγουρος ότι τα χέρια αυτά θα είναι σταθερά!να την κρατήσεισ γιατί αξίζει πολλά!η δική μου είναι στα δικά σου χέρια γιατί σε εμπιστεύομαι μπορώ να είμαι σίγουρη ότι δεν θα αλλάξει χέρι θα είναι πάντοτε δική σου!λοιπόν αυτά!καληνύχτα σου και να είσαι πάντα καλά είμαι εδώ για να σου πιάσω το χέρι και να σε ανεβάσω ψηλά!ΣΑΓΑΠΏ!
θα έχεις πάντα μια ζεστή αγκαλιά που θα σε περιμένει εδώ!
μου λείπεις:|
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου