Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

black:U

Ζω μια ζωή μέσα στο μαύρο και στο άσπρο τις τελευταίες μέρες όλα είναι τόσο καινά τόσο άδεια...είναι σαν να προσπαθώ να πετύχω κάτι όμως δεν γίνετε τίποτα και ενώ ξέρω πως δεν θα αλλάξει κάτι εγώ συνεχίζω!Σήμερα τσακώθηκα με τους γονείς μου!Είναι σπαστικό να υπερασπίζετε ο ένας τον άλλο!
Όλα για αυτούς είναι τόσο διαφορετικά!~
Ίσως είναι καλύτερη η ζωή τους από την δική μου,όμως η μάνα μου θέλει να πιστεύει το αντίθετο!
Και όμως αυτοί έχουν ο ένας τον άλλο!χθες έκλειναν 15 χρόνια ΜΑΖΊ!Και έρχεται ο πατέρας μου σπίτι με την τούρτα μες την τρελή χαρά.Και να η αγκαλίτσες και να τα φιλάκια!
Είναι τόσο ωραίο να έχεις κάποιον δίπλα σου!Να μοιράζεται να προβλήματα του μαζί σου...να σε καταλαβένει να σε αγαπάει!Να τον κοιτάς και μόνο από το ύφος του να καταλαβένεις τι σου λέει!
Συχνά η μάνα μου πέρνει αυτό το ηλίθιο ύφος σαν το κουτάβι  όταν μιλάει στον μπαμπά!
(τόσος έρωτας πιά-.-?)
ας σταματήσω να μιλάω για τους γονείς μου!
Σήμερα πήραμε βιβλία!
Ναι χαίρομαι!Να δω πως θα γράψετε αξετάσεις με τις φωτοτυπίες,να χάσετε καμία και μετά τρέχουμε!Ναι πιστεύω πως είναι καλύτερα τα βιβλία!1000 φορές!
Είναι τρίτη και 13!γρουσούζικη μέρα λένε!Ε δεν έγινε και τίποτα το συνταρακτικό!
Είδα εσένα<3
όλα είναι τόσο αλλιώς μαζί σου...μόνο που με κοιτάς στα μάτια νιώθω κάτι τόσο έντονο!
εντάξει εντάξει σταματάω!οοο!:U
Σας αφήνω γιατί αύριο ΣΧΟΛΕΊΟ μαζί σας<3
χα~
4ωρο!αφού δεν έχουν χωρίσει καν τα τμήματα τι μας θέλουν 4 ώρες?-.-
γρρρ!
Δεν θα ξυπνάω πάλι-.-
που πήγαν η παλιές,ωραίες,καλοκαιρινές μέρες που ξυπνούσα στις 2?-.-

ας μην το συνεχίσω!
θα θυμηθώ πολλά!

καλό βράδυ!
;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου