Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

α-μπε μπα μπλομ:)

λαλαλα:)
είμαι χαρούμενη,έχω υπερένταση από το πρωί:3
άλλαξα το μπλόγκι:)
έβαλα πληροφορίες για τον εαυτούλι μου:D
άλλαξα background επιτέλους βρήκα ένα ανθρώπινο λογικό και ωραίο!
θα το κρατήσω!ναι ναι!
έβαλα εικονούλες γύρω γύρω!
πολύ μαρέσουν!μπουαχαχα!
βρήκα και καινούργια (λοξή) γραμματοσειρά  αλλά μ'αρέσει!
επίσης θέλω να βάλω autoplay,οπότε αγαπητή και γλυκιά ευούσκα θα σε χρειαστώ!
χα!


σήμερα το βάσω τα έφτιαξε με τον Λάμπρο!
τεριάζουν...επίσης βαριέμαι να ανεβάσω την φωτογραφία που είστε μαζί...ποιός ψάχνει τώρα το usb?
όχι εγώ πάντως!
τραλαλον τουρουτουτουμ:D
1,2,3 φτου και βγαίνω.μου έχει κολλήσει!
χαχαχαχαχαχα-----> τελειαααα?

bazingaaaaaaaaaaa:DDDDDDDDD

έχω υπερένταση σας το πα!
Λοιπόν καληνύχτα!



είμαι καλά και σαγαπώ απόψε άνοιξα φτερά ταραταταταταταχδ

βάσω μου είπεσ να σου αφιερώσω αυτήν την ανάρτηση!
οκ είναι άκυρη αλλά δεν πειράζει:D

http://www.youtube.com/watch?v=i8wILgjsFqY&feature=share<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου