Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

απλά μια ιδέα;)

χα~
πάλι θα μιλήσω για εσένα αλλά δεν με νοιάζει έχεις ακόμη καιρό να πατήσεις το Χ και να πας σε κάθε προφίλ κάθε @@@ :3
άντε άντε αφου θα πεις πάλι ότι λέω και''ζητάω'' πολλά...
άντε άντε κούνα το αυτάκιι..-.^

μα δεν είναι σπαστικό να σε γράφουν?-.-
τι καταλαβένεις?
χαίρεσαι εε?.ι.
 μπράβο μπράβο...

τι γλυκό που είναι να σε πιάνουν απο το χέρι και να σου λένε...¨μην φοβάσαι τίποτα εγώ είμαι εδώ...
έχω ακόμα την φωτογραφία που ήμαστε αγκαλιά...
χα~
χα~
χα~ 
ξέρω ξέρωω ποτέ δεν σου άρεσε...
όμως συμένει πολλά...τουλάχιστον για εμένα..
ΑΚΌΜΑ...
δεν την βάζω νιανια~

δίνεις ελπίδες και μετά τις κόβεις!
μα τι να καταλάβω τώρα εγώ...-.^

όλοι λένε ξεκόλλα και ξεκόλλα και ξεκόλλα

εεεεεεεεεεεεεεεεεε ρε φίλε δεν μπορώ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΈ ΤΟΟΟΟΟΟ:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

τα νέυρα μου..λες και δεν ξέρω ότι δεν πρόκιτε να αλλάξει κάτι...
και όμως συνεχείζω ακάθεκτη εγώ...

τέσπα τα λέμεεεε:)
καλό βράδυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου