Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

true love never die:U

Η αληθινή αγάπη δεν πεθαίνει!Όσος καιρός και αν έχει περάσει ότι και αν έχει γίνει:3
Δεν θα ξυπνήσεις μια μέρα και θα πεις ΤΈΛΟΣ!'Οχι δεν δεν θα το κάνεις αν νιώθεις!αν αγαπάς!
ίσως να είμαι ακόμα μικρή για να μιλάω για αγάπη αλλά θα πω αυτά που πιστεύω και θα μιλήσω με βάση αυτά που νιώθω για ένα άτομο!Αγάπη είναι αυτές οι πεταλουδίτσες στο στομάχι σου που νιώθεις όταν τον κοιτάς όταν σε αγκαλιάζει όταν σε φιλάει...
το τρεμούλιασμα της φωνής σου όταν σου μιλάει αυτό το χαμόγελο του αυτή η φωνή του:D
'Ολα σε κάνουν να νιώθεις τόσο καλά!
είσαι μαζί του και νομίζεις πως πετάς<3
(όχι δεν υπερβάλω!)
δεν ξέρω πως να τα χαρακτηρίσω όλα αυτά που νιώθω!
πως να τα πω!
να ξέρω τι μου γίνετε...να ξέρω τι νιώθω!
αλλά δεν ξέρω όλα είναι τόσο μπερδεμένα!
τι είναι?
αγάπη?
έρωτας?
ενθουσιασμός?
τι?
έλα ντε!

λένε πως ή αληθινή αγάπη δεν τελειώνει ποτέ!
πως διαρκεί...πώς ακόμα και αν περάσουν ΧΡΌΝΙΑ και αν όλα έχουν αλλάξει στην ζωή σου πάντα υπάρχει μια μικρή φλόγα μέσα σου που από στιγμή σε στιγμή μπορεί να ξανά ανάψει!
έχει περάσει σχεδόν μισός χρόνος!6 μήνες:3 6 μήνες να σε σκεύτομαι πρωί μεσημέρι βράδυ!
να κυριαρχείς τα πάντα γύρω μου!να είναι παντού!
δεν ξέρω τι νιώθω τι είναι αυτό το δυνατό συναίσθημα που νιώθω!
ειληκρινά!ΔΕΝ ΞΈΡΩ!
Πάντως είμαι σίγουρη που δεν μπορώ να το αλλάξω! γιατί έχω μάθει να επιμένω!
να ελπίζω!να πολεμάω και να βγαίνω νικητής γιατί το μόνο που αξίζει είναι η προσπάθεια τελικά!
και ίσως κάποια μέρα με θυμηθείς και καταλάβεις τι νιώθω για εσένα!και κάτι άλλο! Δεν είναι ποτέ αργά για να πεις τι νιώθεις!γιατί όλοι μας χρειαζόμαστε να ακούσουμε αυτό το Σαγαπώ:) θέλοντας να το παραδεχτούμε η όχι!
επιλογή μας είναι!
εκφράσου ελεύθερα!
Δανάη ορίστε έγραψα:)
λελένο :S είμαι εδώ!

i give you my heart if you promise to keep her safe, but can you bring me the stars to make them shine?:)



Κάτι ήθελα να πω σε κάποιον που δεν είναι πια εδώ
μα δεν πρόλαβα για αυτό την άλλη φορά θα χω στόμα και μιλιά
φλόγα στην μάτια και θάρρος στην καρδιά:D


Γιατί κάθε φορά που θα σε κοιτάω, θα αντικρίζω αυτό το υπέροχο παιδί που κρύβεις μέσα σου, και κάνει την καρδιά μου να χτυπά..!


μου λείπεις,πολύ!


http://www.youtube.com/watch?v=Jdjtqu3XK4U <3

έτσι γιατί μαρέσει να σε ανεβάζω<3(Λ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου