Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

και καλά ευτυχισμένη!

και καλά ευτυχισμένη!
Σήμερα πέρασα ολόκληρη μέρα με την χάρις..!
εντάξει αυτό το παιδί μπορεί να με ψυχολογίσει μόνο από τον τρόπο που την κοιτάω!
οκ!Όλοι μας κάποια στιγμή δεν έχουμε νιώσει άβολα? όλοι μας δεν έχουμε φορέσει αυτό το fake smile που σε καμία περίπτωση δεν το κάνουμε για να πίσουμε τον φίλο μας ότι ήμαστε καλά!Πιο πολύ το κάνεις για να δίξεις στον εαυτό σου ότι είσαι χαρούμενη!
Πρόσφατα τσακόθηκα με μία κοπέλα που ήταν πολλά για εμένα! Για να μην πω τα πάντα!
και γιατί την έχασα? για έναν λόγο που ουτέ καν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις ΛΌΓΟ!
Και ναι πιστεύω πως είναι η πρώτη φορά που πρέπει να πιστοχωρίσω για κάτι! Όσο εγωίστρια και αν είμαι!Δεν θα αντέξω να σε χάσω!
κλαψ κλαψ!
γίνεται πολύ μελό!
στοπ Έφη!

Λοιπόν όπως έλεγα...δεν σας έχει τύχη να νιώθετε πραγματικά ράκος και να μην έχετε όρεξη για να μιλήσετε και να κάθεσε με τον κάθε άσχετο στον δρόμο (ναι Χάρις για τον Μάνο λέω-.-)
και να πετάει ότι μαλακία του έρθει στο κεφάλι..?
και μετά σε ρωτάει και από πάνω τι έχεις!
τι να έχω ρε φίλε?μασ τα έχεις κάνει ΤΌΣΑ!
ενολίγης αυτά τα πέρασα σήμερα!+.-
ναι όπως καταλάβατε το αίμα μου έχει ανεβεί στο κεφάλι !
αλλά έπρεπε να ξεσπάσω σε κάποιον και επιδή δεν έχω μπαταρία για να πάρω τηλ και να σκυλοβρίσω την αγαπημένη Χάρις τα λέω εδώ!

λοιπόν στοπ!
αν συνεχείσω θα πω πολλά και δεν θέλω!
αντίο!

yeah i feel alone:/

goodbye i'am going to smile!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου