Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

χα~ουστ ρερερε:P

επιτέλους θα γράψω κάτι ξεχωριστό ναι,ναι δεν θα γράφω πια άρθρα για το βαρετό κόλλημα μου χαχα!
Όχι η αναρτήσεις μου δεν θα είναι πια καταθληπτικές και γεμάτες κλάματα και μπλα μπλα..!
Άλλωστε τι μου φταις  και εσύ να κάθεσαι να διαβάζεις τι βλακίες κάνω και τι πιστεύω?
χα!
σήμερα ΌΛΟΙ με ρωτούσαν τι έχω και γιατί φαίνομαι τόσο ''κάτω''/''down''.
ναι είχα βαρεθεί να ακούω τις γκάιντες πως σκατά τις λένε μες τα αφτιά μου!-.-
όλη η πλατεία σήμερα ήταν ΓΕΜΆΤΗ απο Καναδέζους Άγγλους Ιταλούς Σκοτσέζους... χαχαχα έχουν πολύ φάση με τις καρό φουστίτσες χδ κάθε εθνικότητα ήταν σήμερα κάτω στο ηράκλειο! ΈΛΕΟΣ!
βασικά εντάξει συμβιβάζομαι ήταν κάτι κούκλoι Έμμα (τραλα λα) τόσο όμορφοι:3
χα!
Τους μίλησα αγγλικά εεε εντάξει τώρα..χδείμαι είμαι!
από αύριο 7ωρο-.-
φακ φακ φακ φακ φακ οφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ-.-
αι στο καλό μπουρτζόβλαχοι-.-
σήμερα γυρίσαμε μαζί<3
συντονίσου Έφη.
χα!
συντονίστηκα!
χαίρομαι χαίρομαι:3
Λοιπόν σας αφήνω πάω να ?να.....!''διαβάσω''!
έχω αγγλικά-.-
.ι.


αααα καλό απόγευμα!:3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου