Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

είσαι κάτι παραπάνω:U

Ή προηγούμενη ανάρτηση μου ήταν κάπως ψυχοπλακοτική!Και ιδικά για εμένα...είναι δύσκολο να θες να εκφραστείς τελικά..να πεις πώς νιώθεις..!Όμως για να το πετύχεις δεν είναι αρκετές λίγες γραμμές...δεν με νοιάζει αν έγινα πιστική,το μόνο που ήθελα ήταν να τα βγάλω από μέσα μου!
Σήμερα το πρωί μου έστηλε ένα παιδί το τραγούδι της arvil το καινούργιο...
http://www.youtube.com/watch?v=VT1-sitWRtY&feature=share *.*
άκου στίχους...
I love the way you are
It's who I am don't have to try hard
We always say, Say like it is
And the truth is that I really miss<3

-_-


ναι Τόνια  κάποια στιγμή πρέπει να ξυπνήσω από το όνειρο που τόσο πολύ αγαπώ,αλλά δεν θέλω!Είναι σαν χθές η στιγμές που περάσαμε μαζί...πολύ θα ήθελα να είναι και το αύριο αλλά δεν γίνετε, κ ο λόγος ας μην το σχολιάσω!Δεν είναι ότι παρεξηγίθικα ίσα ίσα χάρηκα που μου ανοίχτηκες όσο κ αν ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω:3Επιλογή σου είναι!
αλλά εμείς έχουμε κάτι διαφορετικό.! εγώ ακούω την καρδιά μου...πράγμα που εσύ δεν το κάνεις...ναι αγάπη μου αυτό το αγγελάκι στην δεξιά πλέυρα του όμου σου που σε συμβουλέυει για το τι νιώθεις και το τι θες...Ναι εντάξει ΜΑΚΆΡΙ να μπορούσα να μην του έδινα συμασία και εγώ...!αλλά δεν γίνετε(πάρε 5 έφη)! Στο είπα και χθές...δεν έχεις νιώσει όπως εγώ!
Δεν σε σνομπάρω,απλά ΞΕΣΠΆΩ!Με ρώτησες τι νιώθω όταν μου τα είπες όλα αυτά...
Δεν είχα ξανανιώσει έτσι,πραγματικά!την μια ήθελα να γελάσω και από  την άλλη ήθελα να κλάψω μέχρι εκεί που δεν πήγενε:SΔεν ξέρω πως λέγετε αυτό,πάντως είναι κάτι δυνατό!
Δεν μιλούσα...τι να έλεγα?πόσο πολύ σαγαπώ? η πόσο πολύ θέλω να είμαι κοντά σου?
και τι θα μου έλεγες?=//τιι?
ντ4 το έπιασα θές αλλά δεν μπορείς...!
οκέι το σέβομαι!δικαίωμα σου δεν θα σου πάω κόντρα ούτε θα σε κρίνω για το τι διάλεξες...

when i see your face there's no ather thing that i would change<3:3
cause you are amezing<3

μα έχεις μια φάτσα:$

δεν θέλω να το συνεχείσω γιατί θα το τραβίξω πολύ...πάντως να ξέρεις πως ότι και να αποφασίσεις εγώ θα είμαι μαζί σου!ΔΊΠΛΑ ΣΟΥ!(10.9.11)
ωραία μέρα:')
 είσαι ελεύθερος να κάνεις τις επιλογές σου!
εγώ δεν θα μπω ποτέ ανάμεσα!


καλό απόγευμα!
καί να θύμασε ότι σου είπα χθες;S




<3.<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου