Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

απλά μια αλήθεια!


Αγαπάς το άγνωστο,ερωτεύεσαι το περαστικό και πληγώνεις το σίγουρο..

τι πιο σωστό?αγαπάς κάποιον που τυχαία μπήκε στην ζωή σου και της έδωσε κάτι τόσο χαρούμενο μια νότα ευτυχίας!Ερωτεύεσαι αυτός που 1 μήνα πριν δεν ήξερες πως κάνει υπάρχει και πληγώνεις τον σίγουρο!αυτόν που ξέρεις πως πάντα θα είναι εκεί για εσένα που ότι και να κάνεις αυτός σ'αγαπάει για αυτό που είσαι!ΑΔΙΑΦΟΡΕΊΣ γιατί πιστεύεις πως με αυτό θα ξεκολλήσει από πάνω σου λάθος κάνεις!
υπάρχει κι αυτό που λέγετε αγάπη που το θέλεις ή όχι είναι ότι καλύτερο μπορεί να σου χαρίσει!
Μην την πέτας έτσι αξίζει περισσότερα από όσο νομίζεις!;)

μα είναι τόσο τέλειο!
να με προσέχεις...<3
είναι από τα τραγούδια που με έχουν κάνει να κλάψω τις πιο ευτυχισμένες μέρες μου!
τις μέρες που όλα για εσένα είναι απλά τέλεια τότε που είσαι σίγουρος πως η ζωή είναι ωραία!
η τουλάχιστον έτσι νομίζεις!Γιατί πάντα υπάρχει κάτι που σου λείπει!ΠΆΝΤΑ!Για όλους δεν είναι τίποτα αρκετό από όσα έχουμε!τίποτα!πάντα υπάρχει κάτι που δεν έχεις και το θέλεις πολύ όμως αυτό δεν είναι δικό σου...απλά δεν μπορείς να το αποκτήσεις!Κάθε στίχος αυτού του τραγουδιού μου θυμίζει αναμνήσεις που δεν  γίνονται να επαναληφθούν,ναι δεν γίνεται!
δυστυχώς. *για εμένα τουλάχιστον!*Αυτές η μέρες είναι των fake smiles!οι μέρες που είσαι αναγκασμένος να γελάς όχι για να πίσεις τους γύρω σου ότι είσαι καλά, αλλά πιο πολύ τον εαυτό σου!γιατί έχεις ανάγκη αυτό το χαμόγελο!και ας είναι και ψεύτικο!


ΕΛΑ ΚΟΝΤΆ ΜΙΑ ΣΠΊΘΑ ΡΊΞΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΆΧΤΗ ΜΟΥ ΞΑΝΆ ΦΩΤΙΆ:"|


Oκ όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!
 αυτά δεν έχω να πω τίποτα άλλο!Ναι δεν είμαι και στα καλύτερα μου σήμερα!ακόμα και ο καιρός το δείχνει! Και κάτι ακόμα μην κρίνεις κάποιον για το τι νιώθει για τον άλλο!Δεν υπάρχει επιλογή σε αυτό!
λελένο σε καταλαβένω για αυτό το θέμα:)
περνάμε τα ίδια...ακριβώς και μην πείτε πως δεν είναι γιατί δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από αυτό που περνάμε τώρα! λοιπόν λελένο καλή υπομονή!<3
 

καλό μεσημέρι! i'am going to smile:|




θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς <3
ΠΆΝΤΑ!

δεν σου λέω αντίο λυπάμαι! 
άλλωστε δεν λέμε αντίο σε κάτι που αγαπάμε!:)

2 σχόλια: