Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

yea that's for you;S

Ίσως να μην ξέρω να αγαπάω,να λέω μεγάλα λόγια.Και μπορεί, έτσι όπως ο υπόλοιπος κόσμος ορίζει την αγάπη,το δικό μου"σ' αγαπώ"να ακούγεται φτηνό και ανούσιο.Όμως θα ήθελα να μπορούσα να σ' αγαπήσω αληθινά.Γι' αυτό που είσαι.Και αν αυτό δεν αρκεί,τότε θα σου πω απλά "Μονάχα εσύ να 'σαι καλά."Αυτήν την αγάπη σου χάρισα.Την αγάπη που γίνεται "Φύλακας Άγγελος" και ταξιδεύει μαζί σου.Γιατί αυτήν την αγάπη ξέρω να δίνω.δεν θα ορίσω εγώ τις επιλογές σου και ούτε θα σε κρίνω ποτέ για το τι διάλεξες...άλοστε στο έχω πεί θέλω μονάχα να σε βλέπω να γελάς...θελώ απλά να είσαι καλά..
όσο κοντά και αν είχαμε έρθει την περασμένη εβδομάδα τόσο έχουμε απομακρυνθεί αυτή και το πρόβλημα μου δεν είναι ότι τελείωσε έτσι στο κάτω κάτω επιλογή σου ήταν..απλά θα ήθελα να μάθω τον λόγο!Δικαίωμα σου να πάρεις μια διαφορετική κατεύθηνση κοντά η μακριά από εμένα δεν θα σε κράξω επιδή ''δεν με εκτίμησες'' ούτε επιδή ''δεν με διάλεξες'' ήταν εξ αρχής δική σου επιλογή τι θα γίνει με εμάς τους 2!είναι δική σου επιλογή και αυτό το σέβομαι!και να ξέρεις κάτι ποτέ δεν θα σε έκραζα...θύμασαι? μου είχες πει πως κάποια μέρα θα σε βρίζω...στο είχα πει ότι ποτέ δεν θα γίνει κάτι τέτοιο εσύ όμως δεν με πίστεψες, δεν μπορώ να κράζω τα άτομα που αγαπώ!.Εσύ ανίκεις σε αυτά!και πάντα θα ανίκεις.είπες πως σε έκραζαν η φίλες μου...και λοιπόν? αν ένιωθες πραγματικά κάτι δεν θα ήσουν έτσι!υπάρχει και η λέξη αδιαφορία και η λέξη αγάπη που προφανώς για εσένα δεν διέρκισε πολύ...και αν πιστεύω λάθος μάλλον καθόλου!δεν κρίνω τα συναισθήματα σου ούτε σνομπάρω τίποτα...!πως μπορείς να είσαι τόσο αδιάφορος απέναντι μου και σε αυτά που πραγματικά πρέπει να αδιαφορίσεις κολλάς? σου είναι εύκολο να με κάνεις να νιώθω έτσι κάθε βράδυ? εγώ όμως δεν έχω τα κότσια να το κάνω!γιατί εγώ νιώθω ακόμα κάτι,κάτι δυνατό!
http://www.youtube.com/watch?v=8mzTLh8XCtM κάποτε μου το είχες στήλει και το άκουγα από το πρωί μέχρι το βράδυ στίχο στίχο να καταλάβω το νόημα! εγώ είμαι εδώ!τελικά έμεινα! εσύ είσαι αυτός που έφυγε!όλα πέρασαν τόσο γρήγορα...έχουν περάσει  5 μήνεις...άυριο έχουμε 10!
10.4.11 ίσως για πολλούς μια κοινή μέρα, μα για εμένα ήταν κάτι ξεχωριστό!ήταν η μέρα που έγινες δικός μου!είναι σαν χθές που καθόμασταν στην θάλασσα και δεν έλεγε τίποτα κάνεις..θυμάμαι ήσουν άρρωστος...=//τόσες αναμνήσεις...χαραγμένες τουλάχιστον για εμένα...!εικόνες περνάνε φέυγουν...λόγια που ποτέ δεν τυρίθεικαν και όμως αν είχες μείνει θα ήταν όλα αλλίως...αλλά απλά αυτα είναι αν και αν και αν...έχεις φύγει και είσαι αλλού!και δεν θα γυρίσεις..τουλάχιστον πές της να σε προσέχει και αν μπορέσει να σε αγαπήσει περισσότερο από ότι εγώ..έτσι ώστε να μήνεις ικανοποιημένος...και να σου δώσει όσα εγώ δεν πρόλαβα!


καλό βράδυ!
ΣΑΓΑΠΏ ΑΚΌΜΑ!
:u
♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου