Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

σχολείοοοοοοοοοοοοοο:D

σχολείο ο ναι 1 μέρα;)
καθώς κατεβέναμε την κατιφόρα για το σχολείο με την Βάσω  την Ανδρονίκη και την Νικολέτα βλέπουμε κάτι ''παιδάκια'' να μπένουν στο σχολείο!
χα~
-αυτά τα μικιά πάνε πρώτη?-.^
Ξέρω γω και για εμάς το ίδιο λέγανε πέρισι:3
χαχα στο σχολείο γινόταν ένας ψιλοχαμός!
και ήρθε η ώρα του αγιασμού,500 παιδιά να ακούνε μια φωνή?μα δεν πάνε καλά και να έχουν την απέτηση να κάνουμε και ησιχία μα τι θράσος!
Και μετά βγένει η Περβολαράκη στο μικρόφωνο και αρχίζει...και μπλα μπλα μπλα και μπλα  μπλα μπλα...πφφφ αυτό το το ακούμε κάθε πρωί τώρα?-.-
προτιμώ να ακούω την μάνα μου να μου λέει ξύπνα και ξύπνα και εγώ στον κόσμο μου:3
χα!
αλλάζουμε τμήματα (ευτυχώς)δεν θα άντεχα άλλη μια χρονιά με τα τους ίδιους...
θα είμαι με την Νικολέτα και την Ρία γέα γέα γέα!
Ξεκινάει καινούργια χρονιά άντε πάλι τα ίδια...-.-
ξύπνημα από τις 8 παρά τέταρτο-.-
τουλάχιστον θα είμαι μαζί σας<3 κάθε μέρα για 7 ώρες<3
είναι το μόνο που με κάνει να έχω ελπίδες πλέον!
είδα πολλά παιδιά που είχα να τα δω 3 μήνες...πόσο μου είχαν λείψει:')
ήταν τέλεια μέρα αν και την περίμενα κάπως διαφορετική!
Άλλα θα μου περάσει:3
(ωραία δίχνεις πως νιώθεις!)
ΑΝ ΝΙΏΘΕΙΣ! Δεν το συνεχίζω...


~και αύριο πάλι μαζί<3
μα θα πάρουμε βιβλία-.-
τι cd λέγανε?
βλακείες!
-_-

ήταν λίγο κάπως η μέρα σήμερα!
αλλά υγεία δεν θα κάτσω να σκάσω αύριο θα είναι καλύτερα!
είμαι εσιόδοξη ρεεε:D

και που λέτε γνώρισα πολλά παιδιά σήμερα...άσχετα ότι δεν θυμάμαι κανέναxD
υγεία!=ρ

είδα και παιδιά εκτός σχολείου που κατέβηκαν χα~
μαρία<3

τέλος πάντων αυτάάάά:3

καλή σχολική χρονιά σε όλους και καλή υπομονή:3
ωραία θα είναι:D

καλό μεσημέρι:D

     *κατερίνα ορίστε:p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου