Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

αλλαγή καταστάσεων:D

τουρουτουτουν:D
καινούργια πρόσωπα όλα τόσο όμορφα:)
πρόσφατα τσακώθηκα με μια φίλη και εντάξει τώρα είμαι καλά και χωρίς αυτήν, έχω άτομα που είναι δίπλα μου:D
Νικολέτα<3
βάσω<3
Ανδρονίκη<3
Λελένο<3
Άντυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ<3

Ναι η Άντυ έχει πολλά ''υυυυυυυυ''
ήρθε φέτος σχολείο και η αλήθεια είναι ότι το έκανε πολύ πιο ευχάριστο<3
οπότε αγαπητή(κουρεμένη) ματφάλντα σε ευχαριστώ για την γνωριμία!
Είσαι πραγματικά ΥΠΈΡΟΧΗ:D
Κουρέυτηκεε και είναι ακόμα πιο γλυκιά:D<3


δεν είναι πανέμορφη?:)

αγαπώ την φάτσα σου:D<3

και όπως είπα έχουν αλλάξει τόσο η καταστάσεις που εντάξει ούτε και εγώ το περίμενα!
Και ευχαριστώ πραγματικά που το έκανες  αυτό το Σάββατο!
Με έκανε να καταλάβω πολλά(δεν μιλάω για την ματφάλντα παύλα Άντυ<3)

Από την προ-προηγούμενη βδομάδα άρχισα να κάνω παρέα με το λελένο βλέπεις παλιότερα δεν μπορούσα να την πλησιάσω θα με σκότωνες!
Ναι είναι που μόνο εγώ κ αυτή ζητάω/με αποκληστικότητα!
ευχαριστώ!
Ήταν πράγματα που ήθελα να πω από πρίν αλλά τώρα μου βγήκαν!αν έχω άδικο διώρθωσε με!Ναι έλα πάλι να μου κάνεις την υπεράνο!
έλα έλα!
 λοιπόν μιλούσα για το λελένο!
ναι είναι αυτή η υπέροχη φάτσα στα αριστερά σας!
κοίτα μάτια<3

τόσο όμορφη!
το πιστεύω πως αυτό το ξεμαλιασμένο απο πίσω είναι η Νικολέταχδ.
Ναι ναι είμαι σίγουρη χαχα η νικολέταααααααα είναιχδ

μα δεν είναι γλύκα<3?
τι όμορφη<3
σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση και την υποστήριξη με έχεις κάνει να καταλάβω πολλά !<3
θα είμαι εκεί όταν με θέλεις!ΠΆΝΤΑ ! το αξίζεις<3

να την πάλι<3
χαμόγελο<3
τι όμορφη<3
είναι περίφανη ξέρω γω!
οοοοο ο λελένος άναψε ένα σπίρτο!
σκίστεεεεεεεεεεεεεεεεεχδ

Σαγκαπώώώ<3

λοιπόν δεν έχω να πω τίποτα άλλο για εσένα<3
όλα είναι περιτά και τόσο λίγα για να σε περιγράψω!<3
http://www.youtube.com/watch?v=ybBE3Z1HNyc&feature=related<3

Eχουν αλλάξει πολλά αυτήν την εβδομάδα για εμένα!Πάρα πολλά!
Και γενικά πολλά άτομα που τα είχα ψηλά έχουν πέσει.Ναι έχουν πέσει πολύ!άλλα έχουν ανεβεί!
τελικά δεν άξιζαν την τόση συμασία!και ευχαριστώ που με έκαναν να το καταλάβω! έστω και αργά!
ευχαριστώ!
είναι πια παρελθόν! αν και ούτε αυτό αξίζουν να είναι!
κλαπ κλαπ!
άντε γειάααααααααααααααα!
:3
άντε να περάσει αυτή  η μέρα-.-
να έρθει το αύριο<3
μαζί με μαρίνα και εμμανουέλα<3
τι άλλο να θέλει κανείς όταν σας έχει?
σας αγαπώ!<3

Σας αφήνω!
καλό απόγευμα:D



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου