Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

γιατί-.^?(Υ)




έχεις σκευτεί ποτέ γιατί γίνονται όλα αυτά:3?
δεν υπάρχουν στιγμές που να ρωτάς συνεχώς γιατί,γιατί,γιατί,γιατί καιιιι γιατί?
και όποιον και να ρωτήσεις δεν ξέρει κανείς...(Γρρρ)
τις τελευταίες μέρες η κατάσταση είναι λίγο περίεργη:3
δεν είμαι σίγουρη για τίποτα...
ναι το ξέρω μιλάω γενικά και αόριστα αλλά ΕΣΥ,ΕΣΥ,ΕΣΥ, θα καταλάβεις:3
τι γίνετε ρε?
μήπως είναι καιρός να ξεκαθαρίσεις την κατάσταση και να εξιγίσεις τι γίνεται? 
όσο και αν προσπαθώ να σε καταλάβω δεν μπορώ...
και τότε που πια ήμουν σίγουρη πως δεν προχωράει και είπα να πάω παρακάτω
τσουπ να σε πάλι=(Χ)
μπορείς να μου πείς τι προσπαθείς να καταφέρεις-.-

τέλος πάντων  έρχεται σχολείο.
ναιιιι ρε σχολείοοοοοοοοοοοοοοοοοοο <3
ναι θέλω σχολείοοο:3

έχω ξαναμιλήσει για αυτό το θέμα σε μια προηγούμενη ανάρτηση:3
Mα είμαι ενθουσιασμένηηη:DDDDD

χοχο(Μ.Σ)



σας αφήνω.
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου